ہم سے محمد بن المثنی نے بیان کیا، ان سے یحییٰ نے ہشام کے واسطے سے نقل کیا، وہ کہتے ہیں مجھے میرے باپ ( عروہ ) نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت نقل کی کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ایک دن ان کے پاس آئے، اس وقت ایک عورت میرے پاس بیٹھی تھی، آپ نے دریافت کیا یہ کون ہے؟ میں نے عرض کیا، فلاں عورت اور اس کی نماز ( کے اشتیاق اور پابندی ) کا ذکر کیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ٹھہر جاؤ ( سن لو کہ ) تم پر اتنا ہی عمل واجب ہے جتنے عمل کی تمہارے اندر طاقت ہے۔ خدا کی قسم ( ثواب دینے سے ) اللہ نہیں اکتاتا، مگر تم ( عمل کرتے کرتے ) اکتا جاؤ گے، اور اللہ کو دین ( کا ) وہی عمل زیادہ پسند ہے جس کی ہمیشہ پابندی کی جا سکے۔ ( اور انسان بغیر اکتائے اسے انجام دے)
tauheed ka aqeeda dill mein raasikh hojae shirk ke andeshe zehn se nikal jaen or insan ko kamil yaqeen hojae ke Allah ke siwa na kisi ke pass taqat hai na qudrat hai na uske siwa koi kuch de skta hai or na uske diye huwe ko koi rok sakta hai na kisi or ke hath mein nafa hai na nuqsaan tou uski shaksiat ko bohut mazboot bunyaden mil jati hain uski zindagi ke sare pehlu sanwar jate hain uski nikhri hui shaksiat ki kuch numayan nishaaniyan yeh hoti hain................... 1 khud'daari tauheed per yaqeen rakhne wala khud'daar or be niyaz hojata hai use yeh yaqeen hojata hai k qudrat rakhne wala srf Allah hai baki sab mere jese insaan hain aam be bas kamzor is lye uska sar srf Allah ke samne jhukta hai wo na dusre insano ke darwazon per hazri deta h na be jaan moorton ko sajdah kerta hai 2 inksaar aqeedah e tauheed se inkisaar o tawazo peda hota hai qk tauheed ka aqeeda rakhne wala yeh janta hai k wo be bas h Allah k samne uske pass jo kuch hai sab usi ka dya hua h ...
Comments
Post a Comment