Skip to main content

Hadiths

1. “Make things easier, do not make things more difficult, spread the glad tidings, do not hate.” [Bukhari, Al-Ilm (Knowledge); 12]
2 heard Allah's Messenger (ﷺ) saying, "The reward of deeds depends upon the intentions and every person will get the reward according to what he has intended. So whoever emigrated for worldly benefits or for a woman to marry, his emigration was for what he emigrated for...



ہم سے ابو الیمان نے بیان کیا، کہا کہ ہمیں شعیب نے خبر دی، کہا کہ ہم سے ابوالزناد نے بیان کیا، ان سے ربیعہ بن حارث کے غلام عبد الرحمن بن ہرمز اعرج نے بیان کیا کہ انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے سنا اور آپ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے سنا، آپ نے فرمایا کہ ہم دنیا میں تمام امتوں کے بعد ہونے کے باوجود قیامت میں سب سے آگے رہیں گے فرق صرف یہ ہے کہ کتاب انہیں ہم سے پہلے دی گئی تھی۔ یہی ( جمعہ ) ان کا بھی دن تھا جو تم پر فرض ہوا ہے۔ لیکن ان کا اس کے بارے میں اختلاف ہوا اور اللہ تعالیٰ نے ہمیں یہ دن بتا دیا اس لیے لوگ اس میں ہمارے تابع ہوں گے۔ یہود دوسرے دن ہوں گے اور نصاریٰ تیسرے دن۔

صحیح بخاری کتاب - جمعہ کے بیان میں
حدیث نمبر 876



ہم سے مسدد بن مسرہد نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے عبد الوارث نے بیان کیا، کہا ہم سے ایوب سختیانی نے بیان کیا، ان سے عکرمہ نے، ان سے ابن عباس رضی اللہ عنہما نے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے سورہ النجم میں سجدہ کیا تو مسلمانوں، مشرکوں اور جن و انس سب نے آپ کے ساتھ سجدہ کیا۔ اس حدیث کی روایت ابراہیم بن طہمان نے بھی ایوب سختیانی سے کی ہے۔
صحیح بخاری کتاب - سجود قرآن کے مسائل
حدیث نمبر 1071 



ہم سے یعقوب بن ابراہیم نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے اسماعیل بن علیہ نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہمیں ایوب سختیانی نے خبر دی اور انہیں نافع نے کہ حضرت عبد اللہ بن عمر رضی اللہ عنہماچاشت کی نماز صرف دو دن پڑھتے تھے۔ جب مکہ آتے کیونکہ آپ مکہ میں چاشت ہی کے وقت آتے تھے اس وقت پہلے آپ طواف کرتے اور پھر مقام ابراہیم کے پیچھے دورکعت پڑھتے۔ دوسرے جس دن آپ مسجد قباءمیں تشریف لاتے آپ کا یہاں ہر ہفتہ کو آنے کا معمول تھا۔ جب آپ مسجد کے اند رآتے تونماز پڑھے بغیر باہر نکلنا برا جانتے۔ آپ بیان کرتے تھے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم یہاں سوار اور پیدل دونوں طرح آیاکرتے تھے۔
صحیح بخاری کتاب - مکہ و مدینہ میں نماز کی فضیلت
حدیث نمبر 1191 

Popular posts from this blog

insani zindagi per aqeeda e tauheed ke asraat

tauheed ka aqeeda dill mein raasikh hojae shirk ke andeshe zehn se nikal jaen or insan ko kamil yaqeen hojae ke Allah ke siwa na kisi ke pass taqat hai na qudrat hai na uske siwa koi kuch de skta hai or na uske diye huwe ko koi rok sakta hai na kisi or ke hath mein nafa hai na nuqsaan tou uski shaksiat ko bohut mazboot bunyaden mil jati hain uski zindagi ke sare pehlu sanwar jate hain uski nikhri hui shaksiat ki kuch numayan nishaaniyan yeh hoti hain................... 1 khud'daari tauheed per yaqeen rakhne wala khud'daar or be niyaz hojata hai use yeh yaqeen hojata hai k qudrat rakhne wala srf Allah hai baki sab mere jese insaan hain aam be bas kamzor is lye uska sar srf Allah ke samne jhukta hai wo na dusre insano ke darwazon per hazri deta h na be jaan moorton ko sajdah kerta hai 2 inksaar  aqeedah e tauheed se inkisaar o tawazo peda hota hai qk tauheed ka aqeeda rakhne wala yeh janta hai k wo be bas h Allah k samne uske pass jo kuch hai sab usi ka dya hua h  ...
ALLAH ka noor ek hidayat hai yani uska ilm hai or wo jisko apna noor e hidayat dede tou wo noorun ala noor hojata hai.

ایثار

duniya parasti agar insan ko khud garzi or mafad parasti sikhati hai tou deen daari us m jazba e ایثار peda kerti hai ...wo khud takleef utha kr makhlooq ilahi ko aram pohchata hai.uska amal Allah ki bargah mein sharf qabooliat payega Ap swww isaar or ikhalq ka behtreen namoona the wo sardar hone k bawajood bhi sadgi ki zindagi guzarte the ap swww k ghr se koi sawali khali hath nh lota sahaba karam b isaar ke jazbe se sarshaar the apni zaroorat per dusron ki hajat ko tarjeeh dete the mashoor qisa h jab musalmano se roomion ke muqabile m jane wali foj ke saman k lye madad li gai tou abu Bakar rta poora ghr ka saman lekr agye..... Allah farmate hain ویوثرون علی انفسھم ولو کان بھم خصاصہ  surah hashr .9 or wo dusron ko apni zaat per tarjeeh dete hain bhale khud faqe se he q na hon hijrat k moqe per ansar madinah rta ne muhajireen makkah rta ke sath jis issar qurbani ka saboot dya us ki misal tareekh m kahin nh milti.