ہم سے حدیث بیان کی مسدد نے، ان کو یحییٰ نے، انھوں نے شعبہ سے نقل کیا، انھوں نے قتادہ سے، انھوں نے حضرت انس رضی اللہ عنہ خادم رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے، انھوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کیا۔ اور شعبہ نے حسین معلم سے بھی روایت کیا، انھوں نے قتادہ سے، انھوں نے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے، انھوں نے آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے نقل فرمایا کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تم میں سے کوئی شخص ایماندار نہ ہو گا جب تک اپنے بھائی کے لیے وہ نہ چاہے جو اپنے نفس کے لیے چاہتا ہے۔
tauheed ka aqeeda dill mein raasikh hojae shirk ke andeshe zehn se nikal jaen or insan ko kamil yaqeen hojae ke Allah ke siwa na kisi ke pass taqat hai na qudrat hai na uske siwa koi kuch de skta hai or na uske diye huwe ko koi rok sakta hai na kisi or ke hath mein nafa hai na nuqsaan tou uski shaksiat ko bohut mazboot bunyaden mil jati hain uski zindagi ke sare pehlu sanwar jate hain uski nikhri hui shaksiat ki kuch numayan nishaaniyan yeh hoti hain................... 1 khud'daari tauheed per yaqeen rakhne wala khud'daar or be niyaz hojata hai use yeh yaqeen hojata hai k qudrat rakhne wala srf Allah hai baki sab mere jese insaan hain aam be bas kamzor is lye uska sar srf Allah ke samne jhukta hai wo na dusre insano ke darwazon per hazri deta h na be jaan moorton ko sajdah kerta hai 2 inksaar aqeedah e tauheed se inkisaar o tawazo peda hota hai qk tauheed ka aqeeda rakhne wala yeh janta hai k wo be bas h Allah k samne uske pass jo kuch hai sab usi ka dya hua h ...
Comments
Post a Comment