Skip to main content
ہم سے عبداللہ بن یوسف نے بیان کیا، انھوں نے کہا ہمیں مالک نے ہشام سے خبر دی، وہ اپنے والد سے، وہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی زوجہ مطہرہ حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم جب غسل فرماتے تو آپ پہلے اپنے دونوں ہاتھ دھوتے پھر اسی طرح وضو کرتے جیسا نماز کے لیے آپ صلی اللہ علیہ وسلم وضو کیا کرتے تھے۔ پھر پانی میں اپنی انگلیاں داخل فرماتے اور ان سے بالوں کی جڑوں کا خلال کرتے۔ پھر اپنے ہاتھوں سے تین چلو سر پر ڈالتے پھر تمام بدن پر پانی بہا لیتے۔
صحیح بخاری کتاب - غسل کے احکام و مسائل
حدیث نمبر 248 

Comments

Popular posts from this blog

insani zindagi per aqeeda e tauheed ke asraat

tauheed ka aqeeda dill mein raasikh hojae shirk ke andeshe zehn se nikal jaen or insan ko kamil yaqeen hojae ke Allah ke siwa na kisi ke pass taqat hai na qudrat hai na uske siwa koi kuch de skta hai or na uske diye huwe ko koi rok sakta hai na kisi or ke hath mein nafa hai na nuqsaan tou uski shaksiat ko bohut mazboot bunyaden mil jati hain uski zindagi ke sare pehlu sanwar jate hain uski nikhri hui shaksiat ki kuch numayan nishaaniyan yeh hoti hain................... 1 khud'daari tauheed per yaqeen rakhne wala khud'daar or be niyaz hojata hai use yeh yaqeen hojata hai k qudrat rakhne wala srf Allah hai baki sab mere jese insaan hain aam be bas kamzor is lye uska sar srf Allah ke samne jhukta hai wo na dusre insano ke darwazon per hazri deta h na be jaan moorton ko sajdah kerta hai 2 inksaar  aqeedah e tauheed se inkisaar o tawazo peda hota hai qk tauheed ka aqeeda rakhne wala yeh janta hai k wo be bas h Allah k samne uske pass jo kuch hai sab usi ka dya hua h  ...

ایثار

duniya parasti agar insan ko khud garzi or mafad parasti sikhati hai tou deen daari us m jazba e ایثار peda kerti hai ...wo khud takleef utha kr makhlooq ilahi ko aram pohchata hai.uska amal Allah ki bargah mein sharf qabooliat payega Ap swww isaar or ikhalq ka behtreen namoona the wo sardar hone k bawajood bhi sadgi ki zindagi guzarte the ap swww k ghr se koi sawali khali hath nh lota sahaba karam b isaar ke jazbe se sarshaar the apni zaroorat per dusron ki hajat ko tarjeeh dete the mashoor qisa h jab musalmano se roomion ke muqabile m jane wali foj ke saman k lye madad li gai tou abu Bakar rta poora ghr ka saman lekr agye..... Allah farmate hain ویوثرون علی انفسھم ولو کان بھم خصاصہ  surah hashr .9 or wo dusron ko apni zaat per tarjeeh dete hain bhale khud faqe se he q na hon hijrat k moqe per ansar madinah rta ne muhajireen makkah rta ke sath jis issar qurbani ka saboot dya us ki misal tareekh m kahin nh milti.